יום שני, 22 במרץ 2021

עיסוי עד הבית-איזה עיסוי מומלץ לבחור

עיסוי עד הבית-איזה עיסוי מומלץ לבחור

עיסוי הוא דרך מצוינת להפיג כאבים בגוף הן כטיפול מונע והן טיפול לצורכי הפגת כאבים,מטופלים רבים פונים לעזרה לטיפול בכאבים באמצעות עיסוי.כאבים רבים ניתן לפתור בקלות וביעילות באמצעות עיסוי,החל מעיסוי שבדי ועד עיסוי טווינא אך מה אנחנו באמת יודעים על סוגי עיסויים,כיצד נדע לבחור את העיסוי המתאים עבורנו שייתן  לנו את התפוקה המלאה אליה אנחנו זקוקים באמת .

ניר חוכיימה המעניק עיסוי בתל מונד עושה לכם סדר בין הטיפולים המפנקים לבין הטיפולים הרפואיים ושופך אור על טיפולי עיסוי מפנרים  במיוחד .

המטופל לא באמת יודע איזה עיסוי לבחור,אני נתקל בהרבה אנשים שלא באמת מבינים את מהות עיסוי ואומרים עיסוי רגיל ולכן חשוב לדעת באמת מה אומר כל עיסוי,למה הוא עוזר וכיצד אפשר להפריד בין המפנק לרפואי או לשלבם יחד .

עיסויים רפואיים

עיסוי רפואי- בעיות בשריר ושלד כאבים הנובעים מתפקוד לקוי,דוגמת פריצת דיסק,בלט דיסק,כתף קפואה,כאבי גב כרוניים לחץ ועומס על שרירי גב תחתון או שרירי הצוואר.עיסוי רפואי מטפל במניעה או בכאב כאשר ישנו כאב,עיסוי רפואי מטפל בנקודות מעוררות אב איתור נקודות בעייתיות ולא מאוזנות איזון הגוף והבאת המטופל למצב מאוזן שאין כאב או הגבלת תנועה בכלל.עיסוי רפואי נחשב לעיסוי חזק,עמוק,הולל מתיחות ומניפולציות מזרים את הדם לכל איברי הגוף הבעייתיים.


            עיסוי רפואי מקל על אבי שרירים תפוסים טיפול בפריצת דיסק,בלט דיסק וכאבי גב 

           

עיסוי רקמות עמוק -עיסוי רקמות עמוק בהגדרתו מתאים לספורטאים אשר עוסקים בפעילות ספורטיבית,משפר תוצאות ספורטאים ועוסק במניעה של פציעות ספורט.עיסוי מאוד עמוק וחודרני כולל הרחבת השרירים המכווצים.בעידן המודרני הלחץ,המתח הגדול,הריצות ממקום  למקום והעבודה הפיזית מביאים עומס רב על השרירים יתאים  גם לאנשים אלה אשר השרירים מכווצים ורוצים להשתחרר מהעומס הרב המצטבר בשרירים.


              עיסוי רקמות עמוק - טיפול מותאם לספורטאים וטיפול בכאבים כרוניים הנובעים מעומס רב 

  טווינא-  אחד הטיפולים היעילים לשחרור שרירים,טיפול בדלקות וכאבים בגוף.הטיפול מתבצע בביגוד  מלא,כך שאם אתם לא מחובבי השמנים על הגוף,עיסוי טווינא יהיה מושלם  עבורכם.טווינא מתבצע בטכניקת אמות,שרירי גב היד,תיפוף על הגוף להמרצת הדם,שימוש באמות,שימוש במרפקים ,אחד הטיפולים המשחררים במיוחד אם אתם אוהבים  עיסוי אינטיסיבי וחזק .


עיסוי תאי הרבל בא'גס - אחד הטיפולים הטובים ביותר שתוכלו לעבור טיפול מאוד חוויתי ועוצמתי עיסוי בצמחי מרפא הכוללים עשבים דוגמת עשב לימון,מרווה,לבנדר,קמומיל עיסוי שמותאם לטיפול בדלקות וכאבים אם אתם סובלים מאבי גבףפריצת דיסק,בלט דיסק בעיות בכתפיים הוללות דלקות תאי הרבל באגס יהיה מושלם עבורכם.

גם לספורטאים מתאים עיסוי תאי הרבל באג'ס שכן הוא משחרר את השרירים במהירות ויעילות.


רפלקסולוגיה-טיפול רפלקסולוגיה נותן מענה לבעיות בריאותיות כמו דורבן כף רגל,סוכרת,טרשת,הורדת לחץ דם,טיפול בכאבים דוגמת פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי גב,כאבי ראש.ניתן לסייע דרך כף הרגל בטיפול איברים פיזית,בעצם כף הרגל משקפת את כל איברי הגוף.הרפלקסולוג ילחץ על נקודה למשל כתף המטופל ירגיש את הכתף פיזית רפלקסולוגיה עוזרת בהפחתת הנפיחות בקרסוליים ובצקות ברגליים וכן תורמת הפחתת עומס אשר מצטברת מהעומס של הגוף  על כפות רגליים .

טיפול ראשון ברפלקסולוגיה תמיד יהיה אבחון טיפול שלד ושריר כך שהרפלקסולוג יקבל מידע מלא על המטופל והיכן יש חוסר איזון בגוף  ולפיו יכוון את הטיפול המטופל מוזמן לשאול תוך כדי טיפול על כל נקודה בה יטפל הרפלקסולוג.

טיפול מאוד מומלץ ויעיל גם להורדת הסטרס והלחץ טיפול חוויתי מרגיע ומהנה .



                                                           עיסויים מפנקים ומרגיעים

עיסוי שבדי קלאסי- עיסוי בעוצמה מורגשת אך אינה חזקה עיסוי שממריץ את הדם,משחרר שרירים מכווצים,נחשב לפופלארי בבתי ספא, מתאים לאנשים מעדיפים עיסוי מפנק יותר מרפואי,לאנשים שמעניקים מתנות עיסוי או ימי הולדת ולא רוצים עיסוי חזק אלא יותר עיסוי מרגיע להורדת לחץ וסטרס או חווית עיסוי כיפית . 



עיסוי קונכיות חמות –אחד מטיפולי העיסוי המפנקים ביותר שימוש בקונכיות חמות אשר לתוך הצדפות מכניסים חומר חימום אשר יחמם את הצדפה לאורך כל העיסוי ושקית אצות ים המכילות מינרליים.עיסוי צדפות חמות,מורכב משלושה אלמנטים עיסוימ שמנים לאחר מן עיסוי בצדפות חמות ולבסוף פילינג דק רימונים לשיקום העור.טיפול מפנק במיוחד כאשר אתם רוצים להעניק חוויה מפנקת לאדם שאוהבים או לעצמכם.


עיסוי קרקפת- עיסוי קרקפת בשמנים חמים נקרא עיסוי קצוות מטרתו עיסוי שרירי הקרקפת מתאים מאוד לאנשים שרוצים להירגע עיסוי ראש וקרקפת עיסוי חוויתי מרגיע ומהנה כאשר מתבצע גם הסכת נסך שמן על העין השלישית הנמצאת בין הגבות טפטוף שמן חם למשך 4 דקות מלאות .

              
 

ניר חוכיימה מעסה רפואי בכיר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיסוי רקמות עמוק משולב רפלקסולוגיה

עיסוי רקמות עמוק משולב רפלקסולוגיה אחד הטיפולים היעילים לשחרור שרירים תפוסים הינו עיסוי רקמות עמוק,טיפול הנועד לשפר תוצאות ספורטיביות ולמנ...